Про себе




1.
Прізвище, ім’я та по батькові
Хміль Оксана Богданівна
2.
Дата  і місце народження
26.01.1968
м. Рудки, Самбірського району, Львівської області
3.
 Домашня адреса, e-mail
м. Рудки, Самбірський район, Львівська область, вул. Садова 4а, obx2601@gmail.com

4
Який навчальний заклад закінчила, у якому році, спеціальність згідно з  дипломом
Львівський державний університет ім. І.Франка у 1991р., спеціальність за дипломом – математика,
кваліфікація за дипломом: Математик. Викладач.
5.                
Місце роботи (повна назва, адреса, телефон закладу)
Опорний заклад "Рудківська СЗШ І-ІІІ ступенів імені Володимира Жеребного", м.Рудки, вул. Лісна, 2.
6.                
Стаж роботи:  загальний,
28 років
7.                
           у тому числі педагогічний:
28 років
8.                
Кваліфікаційна категорія
спеціаліст вищої категорії
9.                
Звання
 Учитель-методист
10.       
Державні нагороди, відзнаки ( рік нагородження)
Грамота Управління освіти Львівської обласної державної адміністрації за забезпечення високого рівня засвоєння програмового матеріалу (м.Львів, 1996р.)
Почесна грамота Міністерства освіти України за досягнуті успіхи у навчанні та вихованні учнівської молоді (Наказ №42355, 1998р.)
Знак «Відмінник освіти України» (Посвідчення №54176, Наказ № 595-К від 8.08.2001р.)
Грамота Відділу освіти Самбірської райдержадміністрації за підсумками атестації 2011 року (Наказ №266 від 25.08.2011р.)
Грамота Відділу освіти Самбірської райдержадміністрації за високий рівень підготовки учнів до Всеукраїнської олімпіади з математики (Наказ №188 від 12.05.2014р.
11.       
Класи, в яких викладаю предмет
 у 5- 11 класах
12.       
Мова викладання
українська
13.       
Проблема, над якою працюю
Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів шляхом формування та підвищення інтересу до навчання на уроках математики.
14.       
Інноваційні форми роботи та технології, що використовую
 Застосовую групову (колективну) технологію, технологію індивідуалізації процесу навчання, проектний метод. Інтерактивні технології навчання: «Мозковий штурм», «Ажурна пилка», «Акваріум», «Коло ідей», «Займи позицію»,дистанційне навчання.
15.       
Навчальна література, якою користуюся при підготовці до уроку
Педагогічний журнал; Акуленко І. Вправи з логічним навантаженням на уроках математики в 5-6 класах // Математика в школі. – 2002. - №5; Житник  Б. О.   Методичний порадник: форми і методи навчання. -  Харків, Видавнича група «Основа», 2005; Карпік В.В. Відпрацюй навички та перевір себе. Увесь шкільний курс математики у тестах та завданнях. -  Харків, Видавнича група «Основа», 2011; Пометун О.І., Пироженко Л.  Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання. – Київ: « Видавництво АСК», 2004; математичні сайти: http://formula.co.ua/, http://www.testmath.com.ua/.



16.       
Моє педагогічне кредо
«Дати людині діяльність, яка б заповнила її душу і могла б заповнювати її вічно, - ось істинна мета виховання, мета жива, тому що ця мета – саме життя»
17.       
 Власний педагогічний портрет  
Вважаю, що одне з головних завдань педагога було і залишається – зацікавити учнів своїм предметом. Адже за словами К. Ушинського: «Навчання, позбавлене будь-якого інтересу і взяте лише силою примусу, відбиває в учнів бажання до самого навчання, без якого він далеко не піде…»
 Інтерес до того, що вивчаєш, стає запорукою успішного досягнення кінцевої мети. Саме він має  спеціальну здатність позитивно впливати на такі важливі психічні процеси, як увага, пам'ять, мислення, уява, здібності. Тому і є рушієм пізнавальної активності особистості, навчально-пізнавальної діяльності учнів, а , отже -  впливає на спосіб життя людини.
       З метою успішного розв’язання цієї проблеми  намагаюся поєднувати в своїй роботі різні методи та прийоми. У своїй діяльності на уроках математики застосовую різні інноваційні технології. А саме: групову (колективну) технологію, технологію індивідуалізації процесу навчання. Прикладом технології індивідуалізації процесу навчання є проектний метод.
   Виходячи з вимог сучасних програм, і   методики викладання предмета, використовую методику особистісно-орієнтованого, проектного та розвивального навчання, застосовую інформаційно-комунікативні та цифрові технології.
   Для активізації пізнавальної діяльності учнів  практикую: уроки-семінари, практикуми, конференції, уроки-проекти.
Ставлю перед собою завдання виявляти здібності дитини, розвивати їх, вчити орієнтуватися в насиченому інформаційному просторі.  Навчаю школярів  не тільки основі наук, а й вмінню слухати і чути один одного, поважати чужу думку, бути чуйними і співчутливими, рости справжніми людьми.
   Розробила ряд електронних посібників: «Рівняння та їх основні властивості», «Розв’язування задач за допомогою рівнянь», «Аксіоми геометрії» (збірник задач для 10 класу).      Цикли уроків з теми: «Додавання та віднімання десяткових дробів».
 Методичний посібник «Конспекти уроків з математики з елементами інтерактивних і проектних технологій». 
  Навчальний посібник «Метод інтервалів».
   Працюю над вдосконаленням свого професійного рівня, Цікавлюся новинками педагогічної науки, використовую інформаційно-комунікативні засоби як у навчальному процесі, так і у процесі самоосвіти. 



Немає коментарів:

Дописати коментар