Матеріали атестації 2020-2021 рр.

Атестація 2016 -2021

1.Педагогічна ідея, над якою працює вчитель: 


«Активізація навчально-пізнавальної діяльності та формування математичних компетентностей учнів шляхом підвищення інтересу до навчання на уроках математики»

 Усвідомлюючи мету сучасної освіти: «формування гармонійно розвиненої особистості, конкурентної на сучасному ринку праці, що вміє критично та логічно мислити, аналізувати, порівнювати, практично вирішувати поставлені перед нею життєві та професійні завдання»; методи її досягнення, шляхом формування ключових компетентностей, основу  яких складають математичні компетентності; розуміння, що сьогодення вимагає від нас, учителів, багатогранної діяльності: навчання, виховання, розвиток творчих здібностей учня; відповідно сформувала для себе

головні завдання, як вчителя математики:

1. Створити можливості для учнів отримати міцні, глибокі, системні знання з предмету, як динамічну  інформацію, навчивши їх  самостійно знаходити її,  застосовувати у власній діяльності в реальному житті.

2. Формувати в учнів математичні та ключові компетентності.

3. Підготувати учнів до успішної здачі ДПА та ЗНО, які дадють можливість здобувачам освіти отримати відповідну професію та зайняти належне, конкурентне місце у житті.

   Як показує практика, реалізація, вище згаданих завдань, залежить від багатьох чинників, головним з яких  є - активізація навчально-пізнавальної діяльності та формування математичних компетентностей учнів шляхом підвищення інтересу до навчання на уроках математик дослідження якого  стало моєю педагогічною ідеєю.



2. Напрацювання з практики власного педагогічного досвіду над даною педагогічною ідеєю

 

😑 Презентація досвіду роботи над педагогічною ідеєю:

«Активізація навчально-пізнавальної діяльності та формування математичних компетентностей учнів шляхом підвищення інтересу до навчання на уроках математики»



😑 Інформаційна картка - портфоліо


   




😑Опис діяльності вчителя над педагогічною ідеєю (Досвід роботи)







😑  Презентація онлайн-дискусії "Підготовка до ЗНО. Секрети успіху"(майстер - клас проведено для педагогів математично -природничого циклу Рудківської ОТГ, 10.02.2021р.)






😑Майстер-клас: «Моделювання та організація інтегрованих днів»:

 «Яблуко – модель Землі» (доповідач – Хміль О. Б.; аудиторія – керівники опорних закладів Львівщини; березень 2019р.) (Всеукраїнський фестиваль Гуманної Педагогіки «З Україною в серці» (07 – 09.06.2019р. – учасник –доповідач Хміль О. Б., аудиторія – педагоги України).


https://drive.google.com/file/d/13OqHYq2TA-oCBFE1Wn8syWome3sXDMGn/view?usp=sharing



😑 Майстер-клас «Наскрізна лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» на уроках природничого циклу - як основа  формування в учнів екологічної грамотності, соціальної активності та відповідальності за збереження довкілля і розвиток суспільства». (аудиторія - вчителі О.З. «Рудківської СЗШ І-ІІІ ступенів ім. Володимира Жеребного», березень, 2017р, вч. Хміль О. Б.;); (Чайковицька НВК:  - круглий стіл; лютий, 2018р.; майстер- клас, аудиторія – педагоги Рудківської ОТГ).



😑«Три – Д лабораторія - математичні аспекти та використання інтернет- платформ для три – Д моделювання геометричних фігур»: 

Інтегрований проект з математики, ІКТ, програмування - «Геометрія тривимірного простору» (9-10 класи), в рамках даного проекту:

Інтегрований урок-консультація з теми "Паралельність прямих і площин у просторі. Многогранники та їх перерізи».

 (Майстер-клас проводили: Хміль О. Б.- вчитель математики; Сімченко С. О. –вчитель інформаційних технологій; Антоняк І. С. – вчитель програмування; 2018р.; аудиторія - директори опорних освітніх закладів Львівщини)




😑Інтегрований день «Ти знаєш, що ти – Людина» -

 Інтегрований урок з теми: «Людина - феномен математичної досконалості. Піраміда – геометричне тіло – одне з чудес Світу, яке створила людина»  

( березень, 2019 р.;  вчитель, що проводив урок  - Хміль О.Б.; аудиторія – учні 9- 10 класів)



 


Немає коментарів:

Дописати коментар