Корисні посилання


Факультативні заняття з математики

Ще в кінці XIX і початку XX ст. деякі педагоги зрозуміли, що викладання в загальноосвітній школі будь-якого предмета за обов'язковою єдиною загальнодержавною програмою стає більш успішним, якщо його доповнити циклом необов'язкових для учнів, призначених тільки для бажаючих, позапрограмних групових занять.

Такі заняття повинні були насамперед враховувати «місцеві умови», а саме: реальні потенційні запити й інтереси конкретного колективу учнів даного класу, реальні можливості конкретного учителя викликати і розвити інтерес учнів до важливих аспектів даного предмета, не охопленим обов'язковою програмою.Так виникла ідея факультативних занять в школі.З тлумачного словника Д.І. Ушакова: факультативний — необов'язковий, наданий власному виборові.Учителі-ентузіасти  стали створювати для учнів факультативні предметні семінари, вони одержали назву, запозичена з громадського життя: гуртки. Шкільні гуртки були створені також при університетах і інших вузах.

Досвід багатьох педагогів показав, що саме в предметному гуртку виникає особливо сприятлива атмосфера для виховання у школярів захопленості предметом, ентузіазму, ініціативи.

Організація факультативних занять є одним з основних питань методики, рішення якого повинно йти від змісту курсу і від мети профорієнтаційної роботи з урахуванням таких аспектів, як індивідуалізація навчання, стимулювання навчальної діяльності школярів, контроль знань учнів, що випереджають дослідження з конструювання нових методичних підходів до навчання.

 В даний час з'являються перспективні форми нової структурної побудови факультативних курсів. До них можна віднести наступні:

1. Створення систем факультативних курсів, що складаються із занять по різних предметах в одній паралелі, що забезпечує реальну можливість вибору курсу, який цікавить школяра. При цьому важливе значення має орієнтація кожного факультативу не на один, а на кілька класів.

2. Побудова факультативу, безпосередньо орієнтованого на підготовку учнів до продовження освіти за обраним профілем. Такий факультатив найбільш суцільно і систематично вирішує задачі проведення профорієнтаційної роботи з учнями.

http://www.nadiya-tverdohlib.edukit.mk.ua/vchitelj_matematiki_ta_osnov_informatiki/matematika/fakuljtativni_kursi/



Збірник завдань ДПА для 9 класу  (клацнути на даній назві)




  1. LVTEST онлайн тестування для підготовки до ЗНО.
  2. Wikipedia

Рекомендована література для підготовки до ЗНО

  1.  Карпік В.В. Відпрацюй навички та перевір себе. Увесь шкільний курс математики у тестах та завданнях. -  Харків, Видавнича група «Основа», 2011.
  2.  Математика : Комплексна підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання / Уклад.: А.М.Капіносов,  Г.І.Білоусова, Г.В.Гап`юк, Л.І.Кондратьєва, О.М.Мартинюк, С.В.Мартинюк, Л.І.Олійник, П.І.  Ульшин, О.Й.Чиж.  -  Тернопіль: Підручники і посібники,2013.
  3.  Розв’язування раціональних і дробово-раціональних рівнянь – інтернет-ресурс -  http://posibnyky.vntu.edu.ua/muh_1/26.htm

Рекомендована література для підготовки до олімпіади

  1.  Сарана О.А. Математичні олімпіади: просте і складне поруч: Навч.посібн. – Київ «А.С.К.», 2005.

Немає коментарів:

Дописати коментар